Cardiacii ar trebui să consume 2-3 portocale pe zi

Fructele și legumele proaspete sunt o parte importantă din dieta unei persoane cu probleme cardiace.

Asociația Americană a Inimii recomandă opt sau mai multe porții de fructe și legume pe zi.

Acestea sunt bogate în vitamine, minerale și fibre, și sărace în grăsimi și calorii.

Delicii mediteraneene

Direct de la mici producători locali.

Consumul unei varietăți cât mai mari de fructe și legume poate ajuta la controlul greutății corporale, a colesterolului și a tensiunii arteriale.

Cele mai bune alegeri sunt morcovii, țelina, sfecla roșie, ceapa roșie și mazărea, portocalele, strugurii, rodiile, merele, bananele, pepenele și fructele de pădure.

Pentru controlul trigliceridelor și al nivelului de zahăr din sânge, fructele trebuie consumate cât mai aproape de starea lor naturală, adică proaspete.

Miere de cimbrișor

Mierea de cimbrișor – o delicatesă cu efecte terapeutice uimitoare.

Pentru sănătatea ta și a familiei tale, alege întotdeauna produse făcute din ingrediente naturale!

Cele conservate sub formă de compot, suc sau gem, pe care le găsim în magazine, au un adaos mare de zahăr.

Portocalele se numără printre cele mai bune fructe pentru cardiaci. Motivul este conținutul bogat în acid folic natural, potasiu, fibre alimentare, vitamina C și cantități mici de vitamina A, vitamina B6 și altele din grupul B.

Acidul folic, sau vitamina B9, previne tulburările de ritm cardiac (aritmii), împiedică apariția ischemiei cardiace și a aterosclerozei.

Sorriso - delicii de poveste

pensione-peschici-mm1d7ed7i3l5f1bs70bjoef0lb2i6v3aw0cf4ibbou

Direct de la mici producători locali.

Fibrele sunt deosebit de valoroase pentru sănătatea sistemului cardiovascular pentru că ajută la reglarea nivelului colesterolului și a zahărului din sânge.

Totodată, acestea ajută la o mai bună irigare cu sânge a mușchiului inimii. Potasiul ajută la menținerea tensiunii arteriale sub control.

Pe lângă faptul că stimulează sănătatea inimii, consumul de portocale mărește imunitatea la boli, îmbunătățește funcția digestivă și protejează sistemul respirator.

Cardiacii pot consuma câte 2-3 portocale pe zi, atât în scop profilactic, cât și curativ. Fructele pot fi mâncate ca atare, sau adăugate în salate variate.

Ulei de măsline extravirgin

13

Aurul lichid al Mediteranei – elixir al tinereții și sursă de sănătate.

Pentru sănătatea ta și a familiei tale, alege produse făcute din ingrediente naturale!

Direct de la producător.

Surse:
Mariana Borloveanu, Cel mai bun tratament pentru cardiaci – portocalele proaspete, Leacuri & Rețete Mănăstirești, Nr. 14, 10 februarie – 10 aprilie 2017, Editura Lumea Credinței, pp. 32-33

Better Homes and Gardens, Top 10 Fruits for Your Heart Health:
http://www.bhg.com/recipes/healthy/heart-healthy/top-10-fruits-for-your-heart-health/?slideId=031ccccd-d03a-4e89-b516-3830f6272e2c

American Heart Association, About Fruits and Vegetables:
http://www.heart.org/HEARTORG/HealthyLiving/HealthyEating/Nutrition/About-Fruits-and-Vegetables_UCM_302057_Article.jsp

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on print
Print

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *