Cum comand

 Pe site-ul nostru: sorriso.ro.

• Prin telefon: 0732.695.311. Consilierii noștri vă stau la dispoziție pentru a face alegerea potrivită.

 Direct în magazinul nostru din Str. Constantin Rădulescu-Motru nr. 8, Bloc 34, Parter, Sector 4, București (zona Piața Norilor – Tineretului).

Modalitați de plată:

 La livrare (ramburs).

 Prin ordin de plată în contul: RO17INGB0000999907990495, deschis la ING Bank Romania.

Livrare:

Expedierea produselor existente în stoc se face în aceeași zi pentru comenzile preluate pana la ora 12.00, în zilele de lucru (de luni până vineri). Pentru comenzile preluate după ora 12.00, expedierea se face în următoarea zi lucrătoare. Comenzile plasate în weekend se vor procesa și livra în cursul zilei de luni.

Tarife livrări:

Livrările sunt gratuite pentru comenzi mai mari de 200 de lei. Pentru comenzile mai mici de 200 lei, costul livrării este de 16.90 lei/destinație.

Pentru clientii care sunt din Bucuresti sau zonele limitrofe, este valabila si ridicarea comenzilor din magazin – Str. C-tin Rădulescu Motru 8, Bl. 34, Parter, Sect. 4, București (zona Piața Norilor), iar pentru aceasta nu se percepe nici o taxa de livrare, indiferent de valoarea comenzii. Dupa plasarea comenzii, clientul va fi contactat telefonic sau prin email pentru confirmarea ridicarii comenzii.

Destinații multiple:

Vă rugăm să ne trimiteți prin e-mail (contact@sorriso.ro) lista completă a destinatarilor împreună cu informațiile necesare livrării (nume, adresă, număr de telefon, tip pachet). Vă rugăm să verificați cu exactitate informațiile pe care ni le furnizați.

Termene de livrare:

Termenele de livrare obișnuite sunt între 24 si 72 de ore de la recepția comenzii complete. Dacă doriți o anumită dată de livrare, vă rugăm să ne indicați acest lucru în momentul transmiterii comenzii dumneavoastră.

Vă mulțumim pentru înțelegere.

Personalizare:

Pentru comenzi personalizate, vă rugăm să ne sunaţi la 0732.695.311.

10%
Reducere

la prima comandă

Abonează-te la newsletter!

* Codul se trimite automat după abonarea prin e-mail, iar reducerea se aplică produselor care nu au deja o promoție. Dacă în 5 minute nu ai primit mesajul de la noi, te rugăm să verifici folderele de Spam și de Promoții.