Cum puteți scăpa de dependența de zahăr

Cele mai frecvente efecte negative pe care consumul excesiv de zahăr le are asupra organismului sunt:

  • obezitatea
  • creșterea nivelului de colesterol
  • hipertensiunea
  • diabetul
  • cancerul
  • bolile de inimă
  • alcoolismul
  • depresia
  • slăbește puterea de concentrare
  • slăbește memoria
  • anxietatea
  • împiedică absorbția unor vitamine, minerale și a proteinelor
  • favorizează formarea litiazei renale și biliare
  • favorizează apariția alergiilor alimentare
  • ateroscleroză
  • artrită
  • astm
  • emfizem pulmonar
  • osteoporoză
  • hemoroizi
  • varice
  • crește riscul apariției maladiei Parkinson și bolii Alzheimer
  • afecțiuni orale
  • eczeme
  • scade imunitatea
  • îmbătrânește pielea
  • slăbește vederea
  • retenție de apă
  • slăbește tendoanele
  • dezechilibre hormonale
  • deshidratare
  • crește riscul de avort pe timpul sarcinii
  • împiedică buna funcționare a enzimelor digestive
  • crește aciditatea.

Ulei de măsline extravirgin

13

Aurul lichid al Mediteranei – elixir al tinereții și sursă de sănătate.

Pentru sănătatea ta și a familiei tale, alege produse făcute din ingrediente naturale!

Direct de la producător.

Renunțarea la zahăr este un proces dificil, care cere timp, răbdare și multă voință.

Există însă câteva lucruri care vă pot ajuta să eliminați acest aliment periculos din dieta dumneavoastră, cum ar fi consumarea:

  • proteinelor vegetale (ciuperci, fasole, pește, pui, iaurt natural, ouă, nuci, alune, mazăre)
  • salatelor
  • zarzavaturilor
  • grăsimilor sănătoase precum uleiul de măsline presat la rece, uleiul de cocos, avocado
  • cerealelor integrale
  • orezului integral sau sălbatic
  • legumelor verzi și roșii
  • fructelor întregi, nu a sucurilor de fructe.

Totodată, citiți întotdeauna etichetele produselor pe care le cumpărați, deoarece multe produse alimentare au adaos de zahăr, precum laptele, iaurtul, conservele de fructe și legume, cerealale de tip musli, sosurile, sucurile, pâinea etc.

O dietă bogată în fibre și acizi grași esențiali omega-3 vă ține sătuli și reduce absorbția zahărului.

Sportul, plimbările lungi în aer liber, reducerea stresului și adoptarea unui regim de somn contribuie la reeducarea creierului în a „cere” zahăr.

Salată de anghinare 190 gr

salata-de-anghinare-190-gr

Direct de la producător. Fără aditivi și conservanți chimici.

Dacă totuși aceste schimbări sunt greu de suportat, preparați-vă smoothie-uri cu fructe de pădure, ananas, fructe acrișoare. De asemenea, puteți opta pentru un cubuleț de ciocolată neagră (minim 85% cacao) sau pentru adaosul unei lingurițe de cacao neîndulcită, de calitate superioară, la prepararea smoothie-urilor.

*Materialele de pe acest site au caracter informativ. Înainte de a începe orice fel de tratament naturist trebuie să faceți un test de alergie la tipurile respective de produse. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră, înainte de a începe o cură sau un tratament naturist.

Sursa: https://doxologia.ro/stil-de-viata/cum-puteti-scapa-de-dependenta-de-zahar

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on print
Print

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Delicii 100% naturale, sănătoase și gustoase!

Livrare națională GRATUITĂ la comenzi de peste 150 lei, și doar 9.9 lei la comenzi sub 150 lei!