Făina de cânepă – sursa de proteine complete

Faina de canepa nu contine gluten si constituie o sursa bogata de substante nutritive datorita continutului ridicat de 29% proteina completa cu toti aminoacizii esentiali.
Continutul de fibra al fainii de canepa este mai mare de 50%, depasind continutul celorlalte tipuri de faina comerciala.
Bogăţia de proteine, fibre şi minerale din făina cânepă creşte valoarea nutritivă a oricărui preparat în care aceasta este adăugată.
Făina cânepă poate fi folosită în reţetele de pâine, turte, covrigei, paste făinoase, crackers, biscuiţi săraţi sau pentru a face deserturi sănătoase (plăcinte, muffins, tarte etc.).
Se recomandă folosirea făinii de cânepă în raport de 1:5 în amestec cu alte tipuri de făină. Pot fi utilizate făinurile tradiţionale, de grâu sau de secară. Combinaţia se poate face şi cu făinuri fără gluten (orez, amarant sau chia), obţinând produse pentru dietele persoanelor cu intoleranţă la gluten.

Smootie de banane și făină de cânepă
Ingrediente:
1 banana,
250 ml lapte de soia/de migdale,
2 lingurite de faina de canepa,
1 lingurita de miere/sirop de agave,
1 lingurita de seminte chia.

Preparare:
Intr-un blender se adauga toate ingredientele și se mixeaza pana la omogenizare. Se varsa continutul intr-un pahar si se presara deasupra seminte de chia.

Sursa: facebook.com/uleiuripresatelarecesifainuriproteice

Disclaimer: Orice recomandare medicală sau informație despre sănătate prezentată în acest material are scop informativ. Conținutul, informațiile și materialele acestui website nu au rolul de a înlocui consultarea, diagnosticul și/sau tratamentul medical al unui medic calificat sau al unui alt furnizor de servicii medicale.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *