Politica de retur

În conformitate cu ordonanța O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumpărat, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.

Conform OUG 34/2014, produsele alimentare și cosmetice constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere.

Cu toate acestea, S.C. Aetos International SRL vă oferă posibilitatea de a returna produsele în termen de 30 de zile calendaristice, după o anunțare în prealabil la adresa de email: contact@sorriso.ro sau la numarul de telefon: 0723.306.803.

Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:

  • Produse desigiliate.
  • Produsele alimentare care se deteriorează ușor, au termen de valabilitate scurt și sunt sensibile la temperatură, diferențe de umiditate, etc (de exemplu, lăptișorul de matcă) pentru care nu putem garanta depozitarea corectă din momentul în care s-a desfăcut coletul, până la termenul de retur.

Procedura de denuntare si retur:

PASUL 1

Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur printr-o sesizare scrisa sau verbala prin una din cele 3 modalitati:

la adresa de email contact@sorriso.ro

la numarul de telefon 0723.306.803

prin posta/curier sau orice altă modalitate de transport la adresa SC Aetos International SRL, Str. Constantin Rădulescu-Motru 8, Bl. 34, Parter.

PASUL 2

Un operator Sorriso va face o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului, de catre firma de curierat cu care colaboram.

În urma discuției cu departamentul de Relatii cu Clientii se va stabili o zi, respectiv o adresa de la care curierul va prelua coletul pentru retur.

PASUL 3

Clientul predă curierului coletul împreună cu toate documentele primite inițial.

PASUL 4

Suma achitata initial de client va fi rambursata, in 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur la sediul Sorriso impreuna cu scrisoarea de denuntare. Din aceasta suma se vor retine taxele de transport aferente returului.

Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de catre client.

Alte observații:

Se accepta returul numai in termen de 30 de zile de la primirea coletului.

In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.

Puteti folosi formularul de retragere pus la dispozitie aici: formular retragere Acest formular este doar un model si nu este obligatoriu.

Colet returnat fara anunt in prealabil

In cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără anunț în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.

In situatia in care un colet care a fost expediat de Sorriso nu este acceptat de catre destinatar fără un motiv invocat și fără anunțarea în prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, chat support, etc se vor dispune următoarele măsuri:
în contul de client va rămâne activă doar modalitatea de plată online cu cardul pentru următoarele comenzi plasate.

SC Aetos International SRL va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In acest sens va punem la dispozitie o adresa de email spre care puteti directiona orice sesizare sau reclamatie la care va vom raspunde in maxim 10 zile calendaristice: contact@sorriso.ro.

In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila nu este posibila se vor aplica prevederile legale romanesti.