Salată delcioasă de păpădie – proprietăți și mod de preparare

Desigur ca nu este mare lucru sa incluzi si aceasta “rucola” romaneasca in salatele tale. Dar pentru a fi siguri ca realizezi ceva gustos, iti dam cateva sugestii.

Modul de prepare nu este pretenţios, dar planta, cu efecte curative deosebite datorită conţinutului mare de vitamina A, B,C şi D, trebuie culeasă dimineaţa, înainte de primele raze ale soarelui, altfel va da un gust amărui salatei.

Ingrediente:

– sucul de la o 1/2 lamaie

– masline

– ulei de masline extravirgn

– ceapa sau usturoi ( daca vrei)

– bucati de parmezan deasupra, pentru un plus de savoare.

– eventual ridichi, rosii cherry, etc

Ulei de măsline extravirgin

13

Aurul lichid al Mediteranei – elixir al tinereții și sursă de sănătate.

Pentru sănătatea ta și a familiei tale, alege produse făcute din ingrediente naturale!

Direct de la producător.

Mod de prepare:

Rupe cu mana frunzele si tijele de papadie (inclusiv florile se mananca) si adauga totul in bolul de salata. Poti sa mai adaugi salata verde si alte igrediente in plus.

Poate ca papadia este o planta comuna, pe care o vezi pe toate campurile, dar frunzele ei au cateva calitati nutritionale la care nu te-ai fi asteptat. Ele contin calciu, potasiu si vitaminele A, B, C si D, insa aceasta nu este tot. Studiile au revelat faptul ca frunzele de papadie sunt pline de substante sanatoase: alcaloizi, steroizi si triterpenoizi.

Disclaimer: Orice recomandare medicală sau informație despre sănătate prezentată în acest material are scop informativ. Conținutul, informațiile și materialele acestui website nu au rolul de a înlocui consultarea, diagnosticul și/sau tratamentul medical al unui medic calificat sau al unui alt furnizor de servicii medicale.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *