Smoothie-uri pentru imunitate. Rețete simple si rapide

Smoothie cu scortisoara si spanac

Ingrediente:

– o mana de frunze de spanac ( sau patrunjel)

– un praf de scortisoara

– o banana

– o lingurita de miere

– o cana de apa

Mod de preparare:

Se adauga toate ingredientele in blender si se amesteca pana se obtine o compozitie omogena. Vei savura un smoothie absolut delicios, perfect pentru intarirea sistemului imunitar.

Băcănia Sorriso
Miere 100% naturală

Livrată direct la ușa ta de la mici producători locali.

Smoothie cu ananas, ghimbir si banana

Ingrediente:

– 2 felii de ananas

– 1/4 lingurita de ghimbir pudra

– o banana

– o lingurita de miere

– o cana de apa

Mod de preparare:

La fel ca si la pasul precedent, cu siguranta te vei indragosti de acest smoothie absolut delicios. Sa iti mai spunem ca este si o sursa de vitamine si minerale?

Smoothie cu pere

Ingrediente:

– o para

– o banana

– o lingurita unt de arahide

– o lingurita de miere

– o cana de apa

Mod de preparare:

Se va proceda la fel ca inainte.  Daca vrei poti adauga o cantitate mai mare de fructe.

Poti varia fructele, de exemplu in loc de ananas poti pune mango sau fructe de padure, care au foarte multa vitamina C, de asemenea. Nu uita sa iei zilnic portia de vitamine si minerale. Vei avea un organism mai puternic si rezistent in fata bolilor.

Sursa: sanatateafemeilor.ro

Disclaimer: Orice recomandare medicală sau informație despre sănătate prezentată în acest material are scop informativ. Conținutul, informațiile și materialele acestui website nu au rolul de a înlocui consultarea, diagnosticul și/sau tratamentul medical al unui medic calificat sau al unui alt furnizor de servicii medicale.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *