Termeni și condiții

Site de prezentare și magazin virtual: https://sorriso.ro

Definiții și termeni

Termenii și condițiile de vânzare și folosire ale acestui site se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri sau servicii de către SC Aetos International SRL, prin intermediul magazinului virtual https://sorriso.ro, către Cumpărător. Termenii și condițiile descrise în prezentul document pot fi modificate doar cu acordul scris al ambelor părți.

În acest sens, termenii folosiți în prezentul document sunt definiți după cum urmează:

Cumpărător: persoană fizică, firmă sau altă entitate juridică ce emite o Comandă.

Vânzător: Societatea Comercială SC Aetos International SRL, cu sediul în Splaiul Independentei 273, Sector 6, Cod 060042, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/8693/19.06.2018, având C.U.I. RO39509728, cod IBAN RO17INGB0000999907990495, deschis la ING Bank Romania.

Produse și servicii: orice produs material sau serviciu, inclusiv documente sau servicii specificate în Comandă, ce vor fi furnizate cumpărătorului de către SC Aetos International SRL.

Comandă: document electronic ce intervine ca formă electronică de comunicare între Cumpărător și SC Aetos International SRL, prin care vânzătorul este de acord să livreze produsele sau serviciile, iar cumpărătorul este de acord să primească produsele sau serviciile respective și să achite contravaloarea acestora.

Contract: Orice comandă confirmată de către SC Aetos International SRL, prin emiterea bonului fiscal sau a facturii fiscale. Contractul este încheiat la momentul emiterii bonului sau facturii fiscale, nu la momentul lansării comenzii.

Drepturi de proprietate intelectuală: drepturile imateriale precum: drepturi de autor, drepturi de imagine, drepturi de model, patente, mărci înregistrate sau nume înregistrat de domeniu pentru cele precizate mai sus, așa cum sunt definite de legislația în vigoare.

Cont: Secțiunea din site-ul www.aetosinternational.ro, accesibilă prin intermediul unui e-mail (username) și a unei parole, care permite cumpărătorului să lanseze o comandă. Secțiunea conține informații despre cumpărător, istoricul acestuia în site (comenzi, facturi, produse favorite). Este responsabilitatea cumpărătorului să se asigure că informațiile pe care le introduce la crearea contului sunt corecte și actualizate.

Documente contractuale

Prin lansarea comenzii pe site-ul sorriso.ro, cumpărătorul își dă acordul cu forma de comunicare (e-mail sau telefonic) prin care SC Aetos International SRL își va derula operațiunile comerciale cu privire la comanda lansată.

După lansarea comenzii, cumpărătorul va primi o notificare din partea SC Aetos International SRL. Aceasta are doar rol informativ și va fi trimisă prin telefon sau e-mail.

SC Aetos International SRL își rezervă dreptul, din motive întemeiate și justificate, de a modifica cantitatea produselor înregistrate în comandă, cu anunțarea în prealabil a cumpărătorului prin telefon sau e-mail, respectiv cu returnarea sumei achitate, când este cazul.

Informații despre plată

Datele de card ale cumpărătorului nu sunt nici stocate, nici accesibile site-ului sorriso.ro sau SC Aetos International SRL. Plățile efectuate online, prin card bancar sunt prelucrate direct prin procesatorul de plăți MobilPay.ro, respectiv de către instituția sau entitatea de autorizare a tranzacției, despre care cumpărătorul este informat înainte de introducerea datelor.

Entitatea autorizată să prelucreze datele tranzacțiilor efectuate prin card bancar pe portalul MobilPay.ro este Netopia Payments SRL, având CUI RO15565496, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/9170/2003, cu sediul în Bulevardul Pierre de Coubertin 3-5 Office Building, etaj 4, Bucuresti, sector 2, 021901, România.

Modalități de plată:

Online, prin card VISA sau MasterCard,
La livrare (ramburs)
Prin ordin de plata în contul: RO17INGB0000999907990495 (LEI) ING BANK ROMANIA

Livrarea produselor

Termene de livrare:

Termenele de livrare obținute sunt între 24 și 72 de ore de la recepția comenzii complete și achitarea integrală a acesteia. Dacă doriți ca livrarea să se facă la o anumită dată, vă rugăm să ne indicați acest lucru în momentul transmiterii comenzii dvs.

Din cauza numărului foarte mare de comenzi în perioada sărbătorilor, vă rugăm să aveți în vedere o perioadă de aproximativ 2 săptămâni de la recepționarea comenzii dvs. și până la onorarea acesteia.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Taxe de livrare și transport

Livrările se fac de luni până vineri în intervalul 10:00-20:00 și sâmbătă între 10:00-15:00. Noi facem tot posibilul ca dumneavoastră să primiți produsele în cel mai scurt timp.

Tarife livrări:

Livrările sunt gratuite în București pentru comenzi mai mari de 150 de lei. Pentru comenzile mai mici de 150 lei, costul livrării este de 11 lei/destinație.

Pentru restul țării, livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 200 de lei. Pentru comenzile mai mici de 200 de lei, costul livrării este de 25 de lei/destinație.

Prețurile conțin TVA.

Destinații multiple:

Vă rugăm să ne trimiteți pe email (contact@sorriso.ro) lista completă a destinatarilor împreună cu informațiile necesare livrării (nume, adresă, număr de telefon, tip de pachet). Vă rugăm să verificați cu exactitate informațiile pe care ni le furnizați, deoarece nu ne putem asuma responsabilitatea pentru livrările cu date furnizate greșit.

Refuzul recepționării coletului și returnarea produselor

Clientul SORRISO.RO poate refuza recepționarea coletului ce conține produsele achiziționate prin intermediul unui Contract sau, după caz, poate returna produsele, în următoarele situații:
Coletul prezintă deteriorări severe;
Produsele au fost livrate / facturat greșit;
Produsele prezintă defecte de fabricație;
Produsele nu corespund descrierii;
Clientul are dreptul să notifice în scris SORRISO.RO că renunță la cumpărare, cu respectarea termenului de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform prevederilor OG 34/2014 și cu condiția nedesigilării coletului.

Având în vedere că produsele comercializate de SORRISO.RO sunt produse ce sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform art. 16 din OG 34/2014, deoarece sunt produse perisabile și nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, Clientul nu mai este îndreptățit la returnare decât în condițiile în care, după desigilarea coletului, în colet va găsi alte produse decât cele comandate.

Clientul se obligă să notifice SORRISO.RO intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc.) în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor și/sau serviciilor.

Clientului care a notificat SORRISO.RO îi revine responsabilitatea de a se asigura că produsele la care a făcut referire vor fi returnate în maxim 14 zile calendaristice. În caz contrar, SORRISO.RO, considerând cererea ca fiind nefondată/invalidă, poate refuza returul.

În cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, iar rambursul se va face doar în contul bancar al clientului, indiferent de modalitatea de plata din comanda plasată.

În cazul înlocuirii produsului, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale.

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând, dar nelimitându-se la transportul produselor, achitată de către client, nu se rambursează.

În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client excepție făcând situațiile prezentate mai sus, precum și în cazul lipsei conformității, situație în care SORRISO.RO va suporta contravaloarea transportului.

Produsele achiziționate ca pachet se acceptă la retur numai în forma inițială, adică toate produsele conținute în pachetul returnat trebuie să fie intacte, sigilate.

Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:

Produse desigilate.

Produsele alimentare care se deteriorează ușor, au termen de valabilitate scurt și sunt sensibile la temperatură, diferențe de umiditate, etc. (de exemplu, lăptișorul de matcă).

Colet returnat fără anunț în prealabil

În situația în care un colet care a fost expediat de SC Aetos International SRL nu este acceptat de către destinatar fără un motiv invocat și fără anunțarea în prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, chat support, etc. se vor dispune următoarele măsuri:

în contul de client asociat comenzii returnate va rămâne activă doar modalitatea de plată online cu cardul pentru următoarele comenzi plasate.

Garanția produselor

SC Aetos International SRL se obliga să livreze produse în perfectă stare de ambalare și depozitare.

Termenul de garanție al produselor va fi menționat în scris utilizatorului după preluarea comenzii scrise. Numai după acceptul scris al utilizatorului, comanda va fi facturată și expediată către acesta. SC Aetos International SRL își rezervă dreptul de a modifica compoziția pachetelor, în cazul în care stocul unui produs este epuizat, cu notificarea cumpărătorului în prealabil.

SC Aetos International SRL precizează că vânzările de pe site-ul sorriso.ro sunt rezervate în exclusivitate persoanelor fizice în vârstă de peste 18 ani, care cumpără produsele în scopuri necomerciale, pentru nevoile lor personale și/sau persoanelor juridice care cumpără produsele în alte scopuri decât revânzarea acestora. Atât persoanele fizice cat și cele juridice trebuie să dispună de o adresa de livrare situată în zonele de livrare ale SC Aetos International S.R.L. sau în zonele disponibile serviciului de livrare folosit de partenerii SC Aetos International SRL.

Confidențialitate

SC Aetos International SRL va asigura confidențialitatea informațiilor pe care dumneavoastră le furnizați, indiferent de natura acestora. Dezvăluirea acestor informații se poate face doar conform mențiunilor din acest document, Politica de Prelucrare a Datelor, Politica de confidențialitate, și doar în temeiul legislației în vigoare.

Clientul nu va face declarații publice, promovare, comunicate de presă sau alte acțiuni de dezvăluire către terți, cu privire la comanda efectuată, fără acordul SC Aetos International SRL.

SC Aetos International SRL se obliga să respecte drepturile dumneavoastră conferite de Regulamentul 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Vă rugăm să parcurgeți Politica de Confidențialitate, cu referire la modul în care prelucrăm datele cu caracter personal.

Folosirea fișierelor de tip cookies

Vă rugăm să parcurgeți Politica de utilizare Cookie-uri, pentru a afla detaliile despre ce tipuri de cookies folosim, în ce scop și cum vă puteți modifica preferințele.

Produsele

Fiecare dintre produsele propuse pe site-ul sorriso.ro are atribuit o denumire, descriere, detalii de compoziție și un preț. Fotografiile de prezentare nu sunt contractuale, ele reprezintă doar sugestii de prezentare. În cazul unor greșeli, responsabilitatea SC Aetos International SRL nu va putea fi angajată.

Durata și valabilitatea produselor

Oferta SC Aetos International SRL este valabilă în limita stocurilor disponibile. În cazul unei epuizări de stoc sau dacă unul dintre articole lipsește din compoziția unui pachet, SC Aetos International SRL îl poate înlocui fără preaviz cu un altul din aceeași gamă, de o calitate cel puțin echivalenta și de o valoare cel puțin egală sau superioară, pentru a nu întârzia livrarea, cu notificare în prealabil. În cazul în care un articol nu poate fi înlocuit în condițiile de mai sus după ce comanda dvs. este definitivă, vă vom contacta telefonic sau prin email în cel mai scurt timp pentru a stabili de comun acord o posibilă soluție: decalarea livrării pana la reaprovizionarea produsului lipsă, în cazul în care acest lucru este posibil; înlocuirea produsului cu altul disponibil, anularea comenzii pentru produsele care nu pot fi livrate și returnarea banilor, atunci când comanda a fost achitată online sau prin ordin bancar.

Prețuri sau caracteristici eronate

SC Aetos International SRL depune toate eforturile pentru a asigura acuratețea informațiilor referitoare la produsele prezentate pe site. Cu toate acestea, există posibilitatea ca unele prețuri sau specificații să fie eronate. În acest caz, SC Aetos International SRL are dreptul de a anula comanda cumpărătorului, cu notificarea acestuia în prealabil.

Încălcarea termenilor

În situația în care SC Aetos International SRL nu își execută obligațiile sale, cumpărătorul va putea notifica vânzătorul în privința încălcării termenilor. În cazul în care cele două părți nu pot ajunge în termen rezonabil la o soluție, cumpărătorul poate anula comanda prin e-mail la adresa contact@sorris.ro, înainte ca aceasta să fie livrată.

Forța majoră

Părțile nu pot fi făcute răspunzătoare pentru neîndeplinirea obligațiilor atunci când această situația apare din cauza unui eveniment de forță majoră. Evenimentul de forță este reglementat și definit conform Noului Cod Civil, art. 1351.

Copyright

Întregul conținut al site-ului sorriso.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, scripturi, programe și alte date – reprezintă proprietatea SC Aetos International SRL și a furnizorilor săi și este apărat de Legea pentru Protecția Drepturilor de Autor (Legea 8/1196, actualizată 2014) și de legile privind proprietatea intelectuala și industriala. Folosirea oricăror elemente enumerate mai sus fără acordul scris al SC Aetos International SRL se pedepsește conform legilor în vigoare.

ORICE ÎNCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONȚINUTUL SITE-ULUI sorriso.ro SAU DE A AFECTA PERFORMANȚELE SERVERULUI PE CARE RULEAZĂ SITE-UL sorriso.ro VA FI CONSIDERATA O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI sorriso.ro ȘI VA PUNE ÎN MIȘCARE CERCETAREA PENALĂ ÎMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) ÎNCERCAT ACEST FAPT, CONFORM LEGISLAȚIEI ÎN VIGOARE.

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului – tel: 0800080999.

Pentru sugestii și reclamații ne puteți scrie la: contact@sorriso.ro.